Tboss
REKLAMÁCIÓS ÜGYINTÉZÉS
Üdvözöljük!
Amennyiben termékével kapcsolatban hibát észlelt, néhány egyszerű lépésben elküldheti nekünk a lenti hibabejelentő űrlap kitöltésével.
1. Készítsen fényképet az alábbiakról:
- Terméken található minőségellenőrző címke (kérjük olvasható legyen a képen).
- A hibáról három képet készítsen: két közelit, amin jól látható a hiba, és egy távolit, amin látszik, hogy a terméken hol található a hiba.
2. Töltse fel a képeket az oldalon a megfelelő helyre!
3. Töltse fel a termékhez kapott számlát!
4. Írjon rövid leírást a hibáról (max. 500 karakter)!
5. Adja meg személyes adatait a megfelelő mezőkben, hogy az elbírálással kapcsolatos információkról tájékoztatni tudjuk a későbbiekben!
Az űrlap elküldése után egy visszaigazoló e-mailt fog kapni a megadott e-mail címre, és kollégánk hamarosan felveszi a kapcsolatot Önnel a reklamációs ügyintézéshez.
A jótállási feltételeket a termékhez mellékelt jótállási jegy tartalmazza a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet 2.§ (1) bekezdése alapján. Kérjük vegye figyelembe, hogy nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így különösen, ha a hibát szakszerűtlen beszerelés vagy nem rendeltetésszerű használat okozta (lásd részletesen a Jótállási jegy utolsó bekezdésében).
Hibabejelentő űrlap
Minden mező kitöltése kötelező!